Reklama – artykuł sponsorowany

Czytasz artykuł w gazecie. Ciekawy, o branży, która Cię interesuje. Są i badania naukowe i wady oraz zalety produktu. Na górze jest napis ARTYKUŁ SPONSOROWANY.

Czy od razu traktować go jako zło konieczne i wziąć pod lupę każde słowo? Czy traktować go mało poważnie, ponieważ ktoś zapłacił, aby on się pojawił? Nic bardziej mylnego. Artykuły sponsorowane są niczym inny, jak nową formą reklamy. Zamiast szykować wymyślną grafikę i wymyślać slogany reklamowe, czasem lepiej napisać tekst o naszym produkcie. Artykuł taki nie pojawił by się w gazecie ze względu na kryptoreklamę.

Ale już w formie artykułu sponsorowanego oczywiście, że tak. Czytelnik ma jasno przedstawioną sprawę – informacja, że za tekst zapłaciła firma widnieje albo na górze strony, na dole, czy też z boku. Jest dobrze widoczna. Co się znajduje w takim artykule? Zazwyczaj zalety produktu, rodzaje zastosowania, może jakaś fajna akcja, którą przeprowadziła firma całkiem niedawno i chciałaby się nią pochwalić.

Artykuł sponsorowane są wartościowe, dlatego chcąc osiągnąć sukces w biznesie, warto się na nie zdecydować.