Reklama podprogowa
Jednym z dość nowych zjawisk w promowaniu produktu jest reklama podprogowa. Co ten termin oznacza? W reklamie podprogowej zawarte są klatki, które wyświetlane są w czasie krótszym niż sekunda.
Może się wydawać, że jest to niegroźne zjawisko, jednak specjaliści przekonują, że skutecznie oddziałuje na naszą podświadomość. Te pojawiające się klatki są niewidoczne dla naszego oka.
Pomimo tego mogą skłaniać nas do zakupu konkretnego produktu. Warto jednak wspomnieć, że skuteczność reklamy podprogowej jest dość ograniczona.
Wynika to z faktu, że ilość informacji i przekazów, które docierają do naszego mózgu, może skutecznie blokować treść niektórych reklam. Udowodnienie stosowania reklamy podprogowej jest dość trudne.
Jednakże jak podkreśla wiele osób, przekaz podprogowy zawarty w takiej reklamie, trwa zazwyczaj zbyt krótko, żeby odniósł skutek. Warto jednak pamiętać, że u osób podatnych na manipulację, reklama podprogowa może być niebezpieczna.
Z tego powodu trzeba zachować czujność.
Naklejki z własnym nadrukiem https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/16-naklejki-z-wlasnym-nadrukiem Drukarnia telemarketing